Noteikumi
Distances līgums
Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA Kemern Cosmetics reģ. Nr. 40203539624 , juridiskā adrese Garkalnes 1, Jūrmala no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.Samaksas kārtība un piegāde.
PRODUKTU IEGĀDE
Produktu iegāde un Līguma noslēgšana tiek veikta Kemern interneta veikala Mājaslapā. Produktu iegāde ar mērķi tos pārdot tālāk vai īstenot kādas citas biznesa intereses nav atļauta.
Pasūtījuma veikšanas procesa ietvaros Kemern nodrošina Jums iespēju pārskatīt un mainīt Produktus un/ vai to daudzumu un Dāvanu kartes summu, ko Jūs vēlaties iegādāties. Pirms veicat pasūtījumu, pārbaudiet katra sevis izvēlētā Produkta daudzumu, svaru un izmērus, lai veiktu Jūsu vēlmēm atbilstošu pasūtījumu.
Maksājumu par Produktiem un/ vai Dāvanu karti Jūs varat veikt šādos veidos:
- ar maksājuma karti;
- ar pārskaitījumu.
Ar brīdi, kad Jūs apstiprināt pasūtījumu, nospiežot uz “[Apstiprināt pirkumu/ Apstiprināt pasūtījumu]”, Jūs apņematies iegādāties un veikt samaksu par Produktiem, ko esat izvēlējies iegādāties, un Produktu piegādi.
Pēc pasūtījuma veikšanas jūs saņemsiet epastu uz pasūtījumā norādīto adresi par veikto pasūtījumu un preču daudzumu kā arī jūsu norādīto piegādes adresi. Ja izvēlējāties veikt maksājumu ar pārskaitījumu, lūdzu augšuplādējiet rēķinu uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas mājās lapā un veiciet apmaksu 3 dienu laika, savādāk pasūtījums tik dzēsts un nebūs aktuāls!
CENU POLITIKA
Visas Produktu cenas norādītas eiro (EUR) valūtā un norādītas kopā ar PVN un/ vai citiem piemērojamajiem nodokļiem un nodevām. Papildus Produkta cenai, kas norādīta Mājaslapā, var tikt piemērota maksa par Produkta piegādi.
Maksa par piegādi aprēķināta, ņemot vērā Jūsu norādīto Produkta piegādes adresi. Maksa par piegādi aprēķināta un norādīta, pirms Jūs apstiprināt pasūtījumu un veicat samaksu par konkrēto pasūtījumu. Ja maksa par piegādi nevar tikt precīzi aprēķināta pirms pasūtījuma veikšanas, mēs Jūs par to informēsim.
Produktu un piegādes maksas samaksa var tikt veikta Mājaslapā ar maksājuma karti (MasterCard, Visa, Maestro, Visa Electron) vai ar pārskaitījumu uz Kemern konta numuru, kas norādīts apstiprinājuma e-pastā, ko Kemern pēc pasūtījuma apstrādes nosuta uz Jūsu e-pasta adresi. Apstiprinājuma vēstule sagatavota elektroniskā veidā un derīga bez paraksta.
Piegādes iespējas:
Latvija | pirkums līdz 30 EUR | pirkums virs 30 EUR | Piegādes termiņš |
Omniva pakomāti, DPD Pickup punkti | 3,50 EUR | bez maksas | 3-5 darba dienas |
Eiropa* | Summa Eur | Piegādes termiņš | |
Igaunijā, Lietuvā Omniva pakomāti un DPD Pickup punkti | 5.00 EUR | 3-7 darba dienas | |
Igaunijā, Lietuvā ar kurjeru | 6,00 EUR | 3-7 darba dienas | |
Eiropa ar kurjeru | 14,99 EUR | 7-10 darba dienas |
Vai pēc pirkuma veikšanas var mainīt piegādes adresi?
Ja savā piegādes adresē pamanāt kļūdu, lūdzu, cik drīz vien iespējams, informējiet mūs, nosūtot e-pastu uz [email protected]. Ja pasūtījums būs jau nosūtīts, mēs adresi vairs nevaram mainīt. Pasūtījumiem, kas tiek atgriezti nederīgas piegādes adreses dēļ, par otrreizēju nosūtīšanu tiks piemērota jauna nosūtīšanas maksa.
Kā tiek veikta pasūtījumu piegāde?
Sūtījumiem uz Omniva pakomātiem un DPD Pickup punktiem Latvijā, Igaunijā un Lietuvā tiks nosūtīta īsziņa uz norādīto telefona numuru par pasūtījuma piegādi jūsu izvēlētajā vietā, kas saturēs pakomāta atrašanās vietu un tā durvju atvēršanas kodu.
Piegādei ar kurjeru mēs sadarbojamies ar DPD kurjerdienestu..
Vai un kā var atgriezt pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma saņemšanas jums ir 14 kalendārās dienas laika, lai paziņotu mums, ka vēlaties atgriezt vai apmainīt produktus. Produktam (-iem) ir jābūt oriģinālajā stāvoklī – oriģinālajā iepakojumā, nelietotam un jāizskatās kā jaunam. Mēs neveicam apmaiņu vai naudas atmaksu par bojātiem un / vai lietotiem produktiem. Produktu atgriešanas izmaksas ir jūsu atbildība. Ja prece netiek izņemta no pakomāta un tā atgriežas atpakaļ Jums ir jāsedz atkārtota pasūtījuma izsūtīšanas izmaksas un vai ja tiek atgriezta prece neizņemot no pakomāta un jums ir tikusi piešķirta bezmaksas piegāde, tad jums tiek atrēķinātas izmaksas no pirkuma summa gan par nosūtīšanu no noliktavas, gan par preces atgriezšanu 7eur vērtībā.
Lūdzu, sazinieties ar mums pirms preču atgriešanas uzsākšanas! Lai atgrieztu produktus, lūdzu rīkojieties sekojoši:
1. Nosūtiet mums e-pastu uz i[email protected], norādot produkta nosaukumu, pasūtījuma numuru un produktu pasūtīšanas un saņemšanas datumus.
2. Mēs nosūtīsim jums atgriešanas adresi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs neatbildam par atgriešanas gadījumā nozaudētajām pakām.
3. Pēc atgrieztā produkta (-u) saņemšanas un pārbaudes mēs jums nosūtīsim e-pastu, kas apstiprinās, ka esam pieņēmuši jūsu atgrieztos produktus, un lūgsim atsūtīt informāciju ar bankas rekvizītiem naudas atmaksai.
Kad tiek saņemta atmaksa par atgrieztajiem produktiem?
Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījumā 14 darba dienu laikā pēc iesnieguma saņemšanas uz epastu [email protected]
Es vēlos apmainīt saņemtos produktus pret citiem, kā rīkoties?
Jebkura produktu apmaiņas prasība tiek izskatīta individuāli, tāpēc, lūdzu, sūtiet mums e-pastu uz [email protected]
Papildu noteikumi
Pakomātu un Pickup Punktu noteikumi
Pasūtījums saņemšanas punktā tiek uzglabāts 7 kalendārās dienas. Pēc minētā termiņa beigām prece tiek sūtīta atpakaļ SIA “Kemern Cosmetics”. Ja jūs neizņemsiet pasūtījumu iepriekš minētajā termiņā, jums ir pienākums atlīdzināt izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu pasūtījuma nosūtīšanu.
Ievedmuita un citas nodevas
Piegādēm ārpus Eiropas Savienības var tikt piemēroti ievedmuitas nodokļi un / vai citi vietējie nodokļi un nodevas. Jūs esat pilnībā atbildīgi par šīm papildus maksām.
Vispārīgi sūtīšanas un piegādes noteikumi
Ja piegāde tiek veikta ar kurjeru un jūsu norādītajā piegādes adresē jūs neesat sastopams, piegādes veicējam ir tiesības pasūtījumu nodot jebkurai citai norādītajā adresē piegādes brīdī sastopamajai pilngadīgajai personai.
Ja pasūtījuma piegāde nav iespējama jūsu vainas vai no jums atkarīgu apstākļu dēļ (jūs esat norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē jūs neesat sastopams, norādītajai adresei nevar piekļūt u.c.), produkti netiek sūtīti atkārtoti un pasūtījums tiek atcelts. Šādā gadījumā jums var tik atmaksāta nauda tikai par pasūtījumu, bet piegādes maksa netiek atmaksāta.
Pēc pasūtījuma saņemšanas jūs vai jūsu pārstāvis pārbaudāt produktu atbilstību pasūtītajām un parakstāt rēķinu, pavadzīmi vai citu nodošanas/pieņemšanas dokumentu, ko pasūtījuma piegādes brīdī uzrāda piegādātājs. Parakstot rēķinu, pavadzīmi vai citu nodošanas/pieņemšanas dokumentu, jūs vai jūsu pārstāvis apliecina, ka produkti ir nodoti labā stāvoklī. SIA “Kemern Cosmetics” neatbild par tādām nepilnībām, kas bija acīmredzamas piegādes brīdī, bet netika norādītas pasūtījuma piegādes apstiprinājumā
Strīdu risināšanas noteikumi:
Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja Pārdevējs un Pircējs nevar atrisināt strīdu sarunu ceļā, tad Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā, kas atrodas Brīvības iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010 un kas risina patērētāju strīdus (vairāk informācijas par strīdu risināšanu pieejama www.ptac.gov.lv) vai vērsties tiesā. Papildus iepriekš norādītajam, Pircējs var izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu (ODR), lai atrisinātu strīdus par interneta vietnē pirktajām precēm vai pakalpojumiem. Vairāk informācijas https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.